حسون برزگری یا پله آبادانی ها معتقد است که هواداران صنعت نفت باید از این کادرفنی حمایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در شهر دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
منابع دیپلماتیک از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش سودان به جده برای از سرگیری مذاکرات با هیئت وابسته به حمیدتی خبر دادند.
منابع سودانی از شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در جنوب شهر ام درمان سودان خبر دادند.
تعداد دنبال کنندگان حساب اینستاگرام صدف صفر زاده تا قبل از ماجرای جنجالی کلیپ گنگستر شهر آمل آنگونه که شنیده ام شاید به بیست هزار نفر هم نمی‌رسید. معجزه، اما زمانی برای این معلم شمالی روی داد که -آگاهانه یا غیر آگاهانه- آن کلیپ چند دقیقه‌ای گنگستر شهر آمل از طریق حساب اینستاگرامش منتشر شد.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
پناهیان که در برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...
پناهیان که در برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید.
تبریز - سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور گفت: مس در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و ما محکم بازی خواهیم کرد.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
«نمی‌دانم موضوع چیست. من هم این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام...»
مدیرعامل باشگاه استقلال از حل اختلاف بین سیاوش یزدانی و ریکاردو ساپینتو خبر داد.
کریم بنزما گفت: در مورد وضعیت ایران شنیده ام، اما نظر خاصی ندارم فقط می‌گویم ما مسلمان هستیم و حجاب برای دین ما یک اصل است.
سرمربی پرتغالی سپاهان، صنعت نفت و‌ شهر آبادان را به مانند برزیل تشبیه کرد.
یک منبع آگاه درباره عدم حضور ناطق نوری در جمع اعضای مجمع تشخیص در دوره جدید گفت بنا بر آنچه شنیده ام ناطق دیگر علاقه ای به حضور در این نهاد نداشته است.
عباس عبدی نوشت: اگر نویسنده روزنامه ایران آقای روحانی را مسوول برجام ۹۴ می‌داند، به طریق اولی باید رییس‌جمهور کنونی را نیز مسوول برجام فعلی بداند. ولی از نظر بنده هم اولی و هم کنونی در بالاترین سطح سیاسی هستند. موثقا شنیده‌ام که مسوولیت آن به آقای رییسی تفویض شده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درمورد اینکه اردوی تیم ملی چه زمانی شروع می‌شود، اظهار داشت: شنیده‌ام که روز چهارشنبه شروع می‌شود؛ چون رسماً به ما اعلام نشده بود صبر کردیم، اما به نظر می‌رسد باید از هفته هفتم صرف‌نظر کنیم.
سخنی از پیامبر اسلام (ص) شنیده‌ام که به فرزندان خود سوارکاری، تیراندازی و شنا یاد بدهید. در ایران قهرمانان تیراندازی داریم، اما در شنا و واترپلو چه‌کار کردیم؟
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ